صفحه اصلی درباره ما تاریخچه

با تشکیل بنگاه توسعه ماشینهای کشاورزی در سال 1331 شمسی در ایران، ایده استفاده از مقوله مکانیزاسیون کشاورزی در کشور شکل گرفت و کارخانه هایی برای تولید تراکتور، کمباین و انواع ادوات کشاورزی در شهرهای مختلف تاسیس گردید. به همین منظور کارخانه ایران اگری پارتس با مشارکت شرکت استرالیایی مک کوی با هدف تولید قطعات فرسایشی در سال 1351 در اراک تاسیس شد. و پس از آن ساخت شاسی و بدنه ادوات کشاورزی در دستور کار این شرکت قرار گرفت .

مراسم افتتاحیه شرکت ایران اگری پارتس، سال 1351 شمسی

با گذشت زمان و گسترش کسب و کار شرکت دامنه فعالیتها و تولیدات نیز گسترده تر گردید. به طوری که علاوه بر تولید انواع قطعات فرسایشی و دنباله بندهای کشاورزی، در اجرای پروژه های ساخت و نصب سازه های فلزی نیز فعالیت داشته است. در اواخر سال 1386 و در راستای اصل چهل و چهارم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مالکیت و مدیریت شرکت تغییر اساسی نموده و رسماً ساخت و نصب سازه های فلزی در دستور کار شرکت قرار گرفت.

مدیریت جدید با شعار چابکی سازمانهای کوچک و نظامندی شرکتهای بزرگ شروع به عقد قراردادهای مختلف نموده و همچنین اعتماد بلند مدت مشتری را به عنوان ارزش محوری سازمان معرفی و در سازمان تسری داد.

شرکت تاکا در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروترین واحدهای تولیدی در زمینه ابزارهای جدید و مدرن کشاورزی، چندین محصول جدید را در مراحل مختلف طراحی و تولید دارد و ضمناً با چندین شرکت مختلف در رابطه با ساخت و نصب سازه های فلزی توافقنامه هایی را امضاء نموده و در حال اجرا می باشند .